Bestella

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

JAG= bloggare?

Av Bestella - 22 mars 2011 21:38

Nu ska vi se om detta funkar.  Jag som en bloggare. Har inte vunnit några pris för mitt författande men något som det här ska man väll klara av. I FEEL THE PRESSURE!


Det ska vara intessant & passa en bred publik...eller så ska det bara vara vad jag känner och tycker utan att blanda in prestationångest. I like the sound of that.


Jag känner att det är lite så det här ska vara, bloggandet. Att alla delar med sig av sina syner på saker ur deras egna perspektiv och på deras egna sätt. Det är så vi generellt lär känna olika folk och det de lyckas prestera. Det är såhär man kan dela med sig av sina prestationer utan att vara känd. Det är såhär vi lär känna varandra.


 

En bild på mig, av mig, där jag utövat photoshop övningar.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bestella - 17 februari 2012 02:50

Efter gymnasiet med dess stressiga läxjobb kommer en tid av nya svårigheter.  Tillexempel att klara av att vara hemma i 8 månader utan att börja klättra på väggarna, Den enda vettiga sysselsättningen vore att söka jobb, och på så sätt konkureta med  ...

...

Av Bestella - 13 september 2011 02:36

        Cover my eyes Cover my ears Tell me these words are a lie It cant be true That I'm losing you   ...The sun cannot fall from the sky               ...

Av Bestella - 22 mars 2011 22:40


Efter tre år av bild & form studier närmar sig nu studenten likt ett ostoppbart tåg, skönt tänker man då!...eller? Men vad händer sen? Nu kommer ju allt det man skjutit upp & inte riktigt velat ta tag i. Var ska man jobba? Kommer man få jobba? Ska ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards